Ännu en lista

Det är bara att insé, jag är på listhumör.

Senaste impulsköp: Marc Jacobs ballerinas
Bästa promenad: Djurgården
Favoritdryck: Vatten
Äter lyxmiddag på: Semestern
Favoritgata:
Reser helst till: Varmare länder
En bra gå bort-present: Choklad
Favoritlyxartikel: Flowerbomb från Viktor&Rolf
Älsklingsljud: Kvittrande fåglar på våren
Tidning jag gillar: Tyska Vogue och svenska Glamour
Favvosajt: net-a-porter.com

Fikar gärna på: Kofi eller Alberts
Favoritbutik: Zara
Bästa lunchställe: Bönan
Favoritgrönsak: Paprika
Favoritfärg: Svart och röd
Favoritmärke: Chloé
Favoritdjur: Delfin
Stjärna jag vill träffa:
Favvoskor: Mina Marc Jacobs
Modeförebild: Victoria Beckham (inte alltid)
Motionerar: Joggar
Mest överskattade affär: JC
Dyraste jag köpt: Skor för 3000 kronor
Mode jag aldrig vill se igen: Lager-på-lager
Senaste fyndet: Chloé jacka på 70%
Bästa bok: Pojken som kallades det
Favoritprodukt på Apoteket: Ögonkrämen från L300
Fulaste färgen på kläder: Babyrosa
I min cd-spelare: Band of Horses
Användbar pryl: Min Longchamp som köptes för 3 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback