Weekends

Goddagens. Fredagen tillbringades tillsammans med min vän Jessica. Vi hade galet trevligt ihop. Vi sjöng, tittade på film, checkade in ny musik och annat galet. Man har alltid roligt när man är tillsammans med henne. Så nu sitter jag med ett helt A4-papper fullt med nya, fräscha artister som genast ska laddas hem. Idag vaknade jag hemma hos Jess vid halv 2, då vi somnade vid 5-tiden. Kom genast på att jag skulle handla julklappar (har inte köpt en enda) men så blev det hur som helst ingenting med det. Jag åkte hem, duschade och gjorde mig klar och så mötte jag upp Jess senare i staden. Vi gick runt länge. Sedan åkte jag och pappa och köpte sushi. De är alltid så otroligt trevliga där och vet alltid vad jag vill ha. Haha! Nu sitter jag här med julmusten och har ingenting bättre för mig. Skulle åkt till Jess ikväll, fast jag orkade inte. Är helt slut. Imorgon blir det nya tag. Julklappsshopping?
Just nu har jag 999 låtar i mitt iTunes biblotek. Haha!
... TADA! 1000 låtar. The Shins - A New Day blev låt nr 1000 på min iPod. Firar det med en klunk julmust.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback