Opiumski

Jag har just insett hur underbar Henry är i Ugly Betty. Jag tror jag är kär. Otroligt skön dag i skolan idag. Bara tagit det lungt, tittat på film och julpysslat. Imorgon ska det bli riktigt roligt. På morgonen börjar jag klockan åtta, då är det dags för kamratstödjarmöte igen. Jag tror att det är dags att få våra nyckelband där det står "kamratstödjare" på. Trevligt. Sedan bär det av mot Gamla Stan vid 9-tiden. Julmarknad och mys med klassen. Sedan ska jag tillbaka till skolan för julpyssel. Det var riktigt roligt förra året! Hoppas det blir lika lyckat iår.
Idag var det riktigt vackert ute. Iskallt men vackert. Stannade kvar i skolan till halv fyra (slutade 14:20) tills jag orkade gå hem. Jag satt på en gunga på skolgården och pratade med en jättegullig tjej som gick i femman. iPoden var urladdad, no music. Nu ska jag måla naglarna. Det blir nog rött, det lutar åt det. Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback