Min söndag

Kom just hem från stan som tillbringades med Jessica. Vi gick runt och kollade lite. Hon köpte lite julklappar jag har fortfarande inte köpt en enda.) Jag var inne på Thomas Sabo på Birger Jarlsgatan för att titta efter ett armband till min kära mor. Hittade ett jättefint som jag ska köpa till henne (hoppas inte att hon läser) och så tittade jag på lite berlocker. Men istället för att köpa till mamma så blev jag sugen på flera själv. Jag slog såklart inte till på något utan ska vänta till jul. Det fanns en berlock som föreställde ett hjärta med massor av "diamanter" på. fint! Dock lite dyrt. 798:-, men jag ska önska mig det + en pärla i julklapp. Jag har redan två utlovade berlocker från min födelsedag. Vi får se hur det blir med den saken. Hur som helst så kommer mamma hem från Berlin i natt. Jag saknar henne så, trots att hon bara har vart borta sen i torsdags. Hoppas på en liten present. Hihi. Men nu är det storstädning som gäller. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://christelsviewoflife.blogg.se

2007-12-16 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback