Juletid

Här sitter jag och putsar på min Chanel mascara. Eftersom att den är svart så måste jag alltid hålla på att putsa. Jag tål inte att det är fingeravtryck. Sjukt. Hur som helst. Det var ett tag sedan jag bloggade känns det som. Jag har åkt på en förkylning, men jag klagar inte. Det är ingenting som stör mig speciellt mycket. Jag känner dock ingen lukt eller smak och det är hemskt. Till och med vattnet smakar mindre än vad det brukar. Jag satt och åt upp hela chipsskålen. Och drack cola, hela tiden. Why? Jag känner ju ändå inte smaken. Jag har just kommit på att jag inte äter chips för att det är gott, utan för att bara ha någonting att tugga på. Gosh. Jag måste sluta svulla hela tiden. Efter nyår. Efter nyår... Haha! Det brukar låta så. Väntar på att Sex and the City ska börja. Dubbelavsnitt.

Det har ju vart jul också! Riktigt mysig jul. Jag var så nervös hela dagen. Skulle ge mamma och pappa biljetter till Björn Skifs. Väntade på reaktionen. De blev ju glada iallafall. Var hos kusinerna vid 12-tiden. Åt gröt där. Kollade på Kalle Anka. Mamma, pappa, faster och farbror åkte till farmor och hälsade på. Jag stannade kvar. Så då passade jag på att hämta ut biljetterna. Kusin skjutsade mig. Tur det. Mycket fina paket. Två OC-boxar (säsong 3 & 4), pengar, berlock till mitt Thomas Sabo armband i form av en pärla, skiva med Christian Kjellvander... Haha! Hur som helst så fick jag mycket fint. Dagen efter julafton åkte vi och köpte Playstation 2 och Sing Star. Muhahaha! Så jag och kusin har sjungit en hel del.

Var på bio igår också. Såg Förtrollad. Hahaha! Söt film. Damn. Patrick Dempsey är het. Jag vill gifta mig med honom. Vilken man. Vilken blick.

Imorgon ska jag och bror på bio. Han ska även bjuda mig på middag. Det var hans julklapp till mig. Kan bli trevligt att umgås lite med honom. Vet dock inte vad vi ska se än.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback