Hello dude!

Okej. Trevligt. Köpte mig världens finaste kjol på Topshop. Dyr som fan med fin som fan. Var även inne på T-shirt Store i Skrapan. AMAJGAD! Hittade speciellt fem stycken som jag vill ha. Underbart gullig personal. Hur hjälpsam som helst. Jag blev speciellt kär i en som jag ska köpa imorgon. I HAVE TO BUY IT! Även fast jag inte har några pengar så måste jag. Måste. Måste ragga till mig lite.
Var med Jess igår. Otroligt trevligt, som vanligt. Vi gick och drev på söder. Alltid lika trevligt att umgås med henne. Haha, det kom fram en aspackad snubbe vid namn Åke som man bara blev så glad av. Vi stod säkert och pratade med honom i 30 minuter. Han sa säkert: Ta hand om er tjejer, 20 gånger.
Pratade med Ella i tha phone idag. Hon sa att jag fick MVG på mitt engelska prov. Mycket mycket roligt. Thanx dudeli! Imorgon blir det först att pallra mig iväg mot Skrapan när de öppnar. Sen ska jag hem och plugga biologi. Har prov på måndag. Såklart har jag inte börjat än. Men jag ska få MVG på det här provet. Nu ska jag lyssna på Paolo Nutini, världens bästa. ADJÖ!

image409
 
Mr Beckham is hot as a blondie boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback