Gott nytt år!

Nyårsafton! Trevligt värre! Håller på att fixa till mig. Man får ju passa på med glitter och glamour nu när det faktiskt är "okej". Vid midnatt ska jag vara hemma med la familia. Med gäster plus min kära bror som kommer med riktiga bomber. Tro mig, riktiga bomber som lyser upp hela området pga smällen. Sedan drar jag nog vidare. Ska vara med Jess och co. Vi får se vad vi hittar på. Dagens outfit kvällen till ära blir en silverklänning, svarta strumpbyxor och silverhalsband. Glittereyeliner och sotade ögon. Locka håret ska jag göra också. Riktigt trevligt! Mamma gör alltid så fint när hon dukar också. Underbar mat också. Så... Tack för det här året! Hoppas 2008 (08 - Stockholmarnas år) blir ännu bättre än 2007. Nya upplevelser. Ett mycket mer händelserikt år, tack.
Gott nytt år people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback