En lite roligare lista (jag var arg när jag skrev den, tror att det märks)

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Hm...
Hur tidigt stiger du upp? 06.20 om jag ska duscha, annars kvar i åtta (börjar åtta)
Vem/vilka vet mest om dig? Jessica, I guess
Gillar du att slåss? Nej. Vågar inte. Jag är en snäll flicka.
Vad ska du göra ikväll? Sitta framför datorn och ruttna bort totalt
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? Jag har inte ont.
Är du bra på att måla? Nej, men jag skulle vilja.
Vem kramade du senast? Far min.
Vad längtar du till? Jullovet!
Sparare eller slösare? Slösare.
Bio eller promenad? Beror på. Men promenad. Tror jag.
Är du kittlig? Om jag är.
Rädd för insekter? Nej, inte direkt.
Anser du att du är stark? Nej. Varken fysiskt eller psykiskt.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Ingenting gjorde mig glad igår. Jag var sjuk.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Satt vid skolbänken.
Vad har du druckit idag? Vatten, Champis och Cola.
Vad var det senaste du åt? Hamburgare.
Vad var det senaste du köpte? Gosh, kommer inte ihåg. Känns som det var hundra år jag köpte någonting. Eller jo, lakritsklubbor åt mig och Emilia.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Favoritklädsel? Strumpbyxor, kjol och någon snygg topp.
Vad gör dig glad just nu? Att jag vet att det snart är jullov.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Förbannad.
Sommarplaner: Njuta av Stockholms skärgård (landet), utomlandsresa med mor, Gotland med bruds (!).
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill kunna flyga. 
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga! Jag gör det jämt. Hemma, skolan... När som helst, hur som helst, var som helst.
Vad längtar du mest efter just nu? Julen. Snön (?)


Kommentarer
Postat av: Liesen

hihi, ta bort (?) bakom gotland - det är klart vi drar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback