Vakna upp!

Skola skola skola, och jag har INGENTING som jag behöver tänka på under helgen. Jag hoppas på en skinande sol som står högt på himlen. Det är allt jag begär, och lite shopping. Jag var på stan idag, jag hittade SÅ mycket fint på Zara, de hade fått in jätte mycket fint. Jag var även tvungen att dra in på Gucci för att spana in den galet snygga silverkappan. Idag var jag verkligen silver. Silvernaglar, silverarmband med stenar och ett silverhårband som jag knutit åt andra hållet så att det föreställer Pradas halvturban en aning. Och jag var verkligen TVUNGEN (ja, TVUNGEN) att gå in på Natalie Schuterman. Jag vet att jag inte borde, jag får inte, jag får inte. Det är farligt för mig, på riktigt. Jag har en viss förkärlek för kappor, enkla kappor som slutar en bit ovanför knät. I fint material, ingen skit från H&M som alla går runt med (inget illa om H&M och folk som inte har pengarna att lägga på en kappa) men det är något jag verkligen satsar pengar på, en schysst höstkappa. Och den här godbiten från Chloé RÅKADE jag springa på inne hos Mrs Schuterman. I'm in love, med en röd basker, röda handskar (med lite högre skaft, efter som att ärmarna är lite korta) och ett rött, stort Burberry paraply i höstregnet. Ja, det måste vara stort annars blir min 20-tusenkronorskappa förstörd. Och vem vill det? Och en YSL Muse i samma färg som kappan, i mitten storleken och de perfekta skorna. Då kommer jag känna mig som en prinsessa. Här är den iaf, en STOOOOOOOOR bild måste det bli.
Men jag måste säga att den är snyggare IRL. Åh, jag vill ha, ha ha ha ha ha ha ha! Måste spara nu, börjar idag.
Och så vaknade jag, nej... Det var ingen dröm. Det är en dröm!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin :)

Postat av: Pernilla

Ja, men visst är den underbar? :)

2007-04-26 @ 15:32:08
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback