OH YEAH OH YEAH OH YEAH!

Igår pratade jag och min kära mor om resor. Vi brukar alltid åka bort en vecka bara jag och mamma till varmare ställen. Förra året blev det Cypern, Ayia Napa. Det var innan högsäsongen drog igång och det var riktigt mysigt. Istället för att åka någonstans på påsklovet så bestämde vi oss för att dra iväg två veckor i år istället för en. Men igår kom mamma med det underbara förslaget att vi skulle åka till Nya Zeland istället, vara borta 3-4 veckor, stanna i Thailand och sådant efter som att min syster bor där. Jag tyckte att det var en underbar idé! Då skulle vi åka i jul. Det skulle vara så otroligt roligt, 32 timmar tar det från dörr till dörr. Det är trots allt på andra sidan jordklotet. Sjukt! Orkar jag? Med modemagazin i ton så klarar jag med galant. Så vi får se hur det blir med den saken, men jag hoppas verkligen. Annars blir jag besviken. Biljetterna är ju inte direkt sådär super billiga. När mamma kommer hem så ska vi kolla på resa.

Idag har jag vart med far, farbror och Perre för att kolla på moppe till farbror. Det var kul! Åkte runt ett helt industriområde, letade efter en väg. Helt fel industriområde. Haha! Har vart ledig idag, riktigt skönt. Pappa väckte mig dock runt 10-tiden. Och jag låg halva natten för att läsa ut "Linas kvällsbok 2", så nu är det klart och ska nu skriva en recension om den, plugga sammhällskunskap, NO och svenska. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback