MMMMMMMM, me like

Idag; Landet. Det har vart så otroligt skönt, så avslappnande. Jag och mamma åkte ut till landet. Köpte en engångsgrill och grillade korv i solen. Det var 20 grader, sjukt! Så jag satt på bryggan hela dagen idag, känner att jag fått lite färg på armarna. Det var så skönt med det glittrande vattnet, svanarna, citronfjärilarna och fiskmåsarnas gnäll. Det var en del båtar ute också. Fiskebåtar, segelbåtar, motorbåtar och stora fartyg. Blåsippor här, vitsippor där.  En rovfågel seglade över huvudet på mig. Det var så härligt! Ligga där på ett täcke i solen med senaste ELLE och läsa igenom VARJE artikel, det händer inte ofta. Såg att min nya väska var med också. Med lite Cola light och bara ta det lungt. Det är livet! Inte behöva tänkta på någonting, (okej, jag hade en hög plugg som behövdes göras) men nej, inte en solig dag som denna. Det tar vi imorgon. Så skönt med privat brygga och bara vara ensam för en stund. Grannarna kom ner och skulle BADA! Jag fick en chock, barnen alltså. Och de gjorde det. DE BADADE! Hjälp!

Nu ska jag slökolla på Day after tomorrow, sett den sjuttioelva gånger. Och läsa nya Cosmo. Adjöken!



Jag bjuder på en enorm bild när jag sitter på bryggan i vårsolen.


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback