LIIIIIISTA!

Namn: Pernilla
Smeknamn: Pillan
Ålder: 14, snart 15
Längd: 1,79 cm
Vikt: Inte den blekaste om jag ska vara ärlig, runt 60 kanske
Favoritväska: En svart Hermés Kelly. Det är dock ingen jag har (än)
Favoritkändis:
Skostorlek: 40
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gröna
Favoritfilm: När lammen tystnar, Hopkins är GRYM!
Favoritskor: Flats/platå
Drömjobb:
Favoritbutik / Sverige: Natalie Schuterman och Zara
Favoritbutik / utomlands: Zara + flera
Favoritkaffe: Chai? Dock inte kaffe
Sofi eller Ebba: Sofi
Favoritstövlar: Jag har drömmen från Hermés
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Who knows?
Hur många skor har du: För lite
Louis Vuitton eller Gucci: Beror på?
Kilklack eller stilett: Stilett
TV-program: OC och Prison Break
Drömutseende:
Fulaste plagg i din garderob: En grisrosa kofta från H&M
Snyggaste plagg i din garderob: Min nya gula klänning
Favorittidning: Vogue och Cosmo
Länder du varit i: Grekland, Spanien, Danmark och Cypern.
Länder du vill till: USA, Frankrike, Italien och Australien, Nya Zeland
Favoritplats i hela världen:
Favorithändelse i hela ditt liv: Det finns mycket
Drömbil: En svart Porsche Cayenne med ljus inredning och en värstingmodell, så jag

Vill ha mest just nu..
Skor
: Louboutins
Klänning: Drömmen från Philip Lim
Väska: Hermés Kelly
Jeans: Måste ut med det här: TYCKER INTE OM JEANS

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Ingen?
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin
Latte / Cappucino: Chai
Coca Cola / Pepsi: Cola light
Paris / Nicole: Nicole
OC / Beverly Hills 90210: OC, såklart
Puss / Kram: Båda
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Puccisjal

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? JA
Gjort bort dig för den du höll kär? Ja
Snubblat runt i dina klackar? Nej
Varit avundsjuk på någon? Ja
Hatat någon? Ja
Druckit / rökt / knarkat: Nej
Velat rymma och skaffa nytt liv: Ja


FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Shoppa
HAR DU DVD-SPELARE? Ja
HAR DU GOTT BORDSSKICK? För det mesta
KLIAR DET NÅGONSTANS? Inte just nu
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Beror på
NÄR SKAFFADE DU MOBILETELEFON? Jag vet inte
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Har varit hemma hela dagen och inte sett någon speciell.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Dextrosol
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ibland
ÄR DU KÄR? Hmm...
SAKNAR DU NÅGON NU? Ja!
VAD HAR DU GJORT IDAG? Absolut ingenting, kollat på TV, läst.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Kolla på OC
VAD VILL DU HELST HA NU? En man + SATC box
VAD LYSSNAR DU PÅ NU? Suset från skogen och tv:ns dova ljud
VAR ÄR DU NU? I mitt ena rum (det fula)
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? Påskpresent av mor
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? Jag ska plugga lite, måste till stan
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? Såklart, snart framme
VEM PRATADE DU MED SENAST? Mamma
VAD PRATADE NI OM? Att jag skulle gå och lägga mig
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR? Måste säga mina Marc Jacobs
VAD GÖR DU? Bloggar och pratar med Albin på msn
ANVÄNDER DU LIPSYL? Absolut!
GILLAR DU ATT BADA? Oh ja!
ÄR DU ARG OFTA? Nej
VILL DU HA BARN? Ja, såklart
GILLAR DU DOKUMENTÄRER? JA!
BORDE MAN RÖKA PÅ PUBAR? Nej
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV? Sådär
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND? New York
VAD KÖPTE DU SENAST? Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback