Jag kommer aldrig på någon bra rubrik

Dagen började med att jag gick upp runt 12-tiden, då mamma kom in och väckte mig. Då skulle vi till landet i vårsolen. Härligt! Jag saknar verkligen landet, sommaren, värmen och båten. Bryggan... Allt som hör därtill. Jag gick upp, och gick ner och satte mig vid bordet som var dukat med rester från påsk-lunchen igår. Så gott! Mamma är riktigt duktig och hon hade dukat så fint igår när släkten var på besök. Sedan bar det av mot landet. Väl där ute så sken solen och vattnet glittrade. Det var dock lite blåsigt efter som att det ligger precis vid vattnet. Vi skulle hämta våra möbler till terassen här hemma. Vi fikade och så åkte vi hem. Jag som skulle läst på bryggan och allt. Men det får bli... imorgon? Vi kanske ska dit imorgon igen och fixa iordning inför sommaren.

Jag känner att jag måste plugga, men dum som jag är så glömde jag materialet i skolan, och det har ju inte vart öppet över påsk. Har två prov den kommande veckan och frågor till NOn. Jag får köra hårt den här veckan som kommer helt enkelt. Men det ska nog gå bra.

Nu: Sjunga med i Patrick Park - Life is a song
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback