It's a day, with shopping

Idag gick jag upp runt halv 11, en jätte-frukost stod och väntade på mig där nere. Mamma och jag satt tillsammans och åt, mysigt. Sedan gick jag och duschade och gjorde mig klar. Sen så åkte vi till morfar och fikade. Därefter så tog jag och mamma tunnelbanan till centralen och gick till Sveavägen och bokade oss en resa till Rhodos, så dit åker vi den 3:e juni jag och min kära mor. Det ska bli så skönt och roligt! Efter det så blev det shopping. Vi gick runt och kollade lite och det resulterade till en del saker. Två jackor blev det, två par skor, en blus, en t-shirt med puffärmar och ett svart nagellack. Den ena jackan är biege och kommer från Zara, den andra är kort, rosa och kommer från H&M. Ett par svarta ballerina skor i mocka från Angela C, ett par kornblå sandaler från Zara. Blusen är också kornblå och kommer från Zara den också, ska matcha med skorna, det är även vitt i den. T-shirten kommer från H&M och är svart. Bilder kommer imorgon. Ännu lite påfyllning i garderoben. Jag som är så kräsen när det gäller skor, trots att jag ÄLSKAR skor. Bilderna kommer imorgon :) Ska shoppa mer till helgen som kommer, kjolar, en kavaj och bluuuuusar :)

Imorgon ska jag träffa Frida, vi ska fika :) Mysigt värre!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej, rakade snubbla over din blogg idag och det var valdigt intressant lasning :) Du har aldrig sett shopping som ett beroende?!?!?

Shop till you drop/Henrik

2007-04-27 @ 16:38:55
Postat av: Pernilla

Vad roligt att du tycker att det är intressant :) Det blir jag glad av att höra! Nu på senare dagar har jag börjat insé att shoppingen är ett beroende och börjar gå lite över styr. Men jag tycker det är riktigt roligt och det är ett intresse för mig, precis som exepel ridning är för någon annan. Men ibland går det över styr, men ännu går det fortfarande att kontrollera. Haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback