Hello my dear friends!

Det har vart lite segt med bloggning på senaste tiden, det är inte för att jag har haft fullt upp, nejnej! Har haft en otroligt lugn vecka, inte ett endaste plugg har det blivit av. Har bara inte haft lust. Men nu är jag tillbaka! Idag så började vi vid nio-tiden. Vi skulle ha ett prov som ca 30 länder gör i världen. Det var ganska svårt, så ibland skrev man bara någonting efter som man var TVUNGEN att skriva på varje fråga, men jag försökte så gott jag kunde. Och vad mer kan de begära? Vi satt från 9-11.30. Jag är inte van vid att sitta så länge med ett och samma arbete, men det funkade bra. Hade med mig lite Vogue som jag kunde roa mig med efter som att man inte fick lämna klassrummet. Jag åkte sedan in till staden för att kolla lite. Skulle äta lunch med mamma men hon var på Gärdet på konferens, så det blev inget av med det. Mötte henne senare vid 2-tiden och hämtade pengar och begav mig mot Tasty Thai för att få lite mat i mig. Gick förbi alla mysiga uteserveringar och det såg så härligt ut, men där kunde jag inte sitta i min ensamhet pga brist på trevligt sällskap. Det var så varm! Jag hade tjock SVART ullkappa på mig. Alla gick med shorts, barbenta och i t-shirt medan jag gick med min varma kappa som bara hettade mot kroppen. Till slut tog jag av mig den och visade upp min snygga, neonrosa House of Holland tröja med texten "Treat me mean Alexander McQueen" och svart kjol med hög midja, svarta strumpbyxor och Marc Jacobs tofflor. Jag var på desperat jakt efter en SVART KLÄNNING! Att det inte finns någon enkel som faller mig i smaken. Jo, en! YSL för ja... Priset ska vi inte prata om, magsår. Nu är det NÄSTAN bestämt att jag ska få pengar istället för en moppe när jag fyller år. Jag + moppe? Kan inte ens föreställa mig tanken. Jag tänker och tänker, funderar på att göra en riktig invistering när det gäller skor. Christian Louboutin? AAAAAAAO! SLUTA, sluta. NEJ! Först väska, SEN skor.

Nu sitter jag här med en Cola Zero, ansiktsmask, ska fixa naglarna, ta fotbad och snygga till mina stackars fossingar som lider i mina Mr Jacobs skor. Men nu är det dags för visa-fötterna-säsongen. Då måste det skuras. Ska kanske inviga mina kornblå nya sandaler med min kornblåa blus imorgon om vädret tillåter.

Btw, så hittade jag galet snygga Levi's jeans, vintage 501or på Urban outfitters för ja... 149 kronor. JA, tro det eller ej. Jag trodde inte att det var sant. Köpte jag dem? SÅKLART INTE! Herregud, att jag alltid ska vänta.

Höll på att glömma att jag köpte ett halsband på H&M, en SKO på. Såklart :) Riktigt ballt faktiskt!

NU: Tvätta bort masken, fotbad, naglar, film (Den som viskar), mer cola zero.

CIAAAAAAAAAAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback