HALLELUJAH!

Igår så var jag och Miriam och fikade, det blev Kofi som är mysigast. Där satt vi i ett par timmar och mös och åt sallad (jag), det blev kyckling, pasta och fetaost. Riktigt gott. Sen åkte vi hem till mig och kollade på film och hade det mysigt.

Idag blev man väckt av mamma och Miriam. Såg den blåa himmlen och tänkte: Det här kommer bli en bra dag! Så jag gick upp, vi åt en riktigt god frukost tillsammans och sedan åkte vi till stan. Idag blev det ytterligare lite shopping. Ett armband från H&M i guld som ser ut som handbojor som sitter ihop och en tjock guldkedja. Små hårspännen med silver rosetter. En vit kabelstickad kofta, riktigt snygg. Den ska invigas imorgon på valborg med en ljusblårandig skjorta under eller min nya kornblåa blus. Vi får se hur vädret blir, men det ska väl bli ruggigt såklart. Förra året gick jag med tjock dunjacka på valborg, usch! Det ska jag verkligen inte göra i år. Köpte även en vit kjol från Zara med fickor, hur söt som helst. Och ännu ett par skor från Angela C i mocka, röda. Precis som mina svarta, fast röda. Hade såna förra året, men de slet jag ut. Nu blev det nya! Trivdes så bra i dem. Det blev ett diadem också, ett svart, stort i siden. Jag ska göra som hon i Ugly Betty, hon den där assistenten. Med lockar av nedre delen av håret och ett diadem. Riktigt fint! Fick en ny locktång av pappa igår. Köpte en vanlig röd t-shirt som jag ska ha till nya kjolen och nya röda skorna, matching på hög nivå.

OC, jag såg att det var avsnitt 13 idag, av... 16? Sen är det slut, för alltid. Jag måste erkänna att det rullade några tårar ner för min kind idag. Snyft

Det enda jag har i huvudet nu är Louboutin, Louboutin, LOUBOUTUN!

Här är de tre drömmarna:









+ 17 till. Jag är fjorton år och tänker på skor för 7000 kronor. Det är inte normalt, jag ska fortfarande leka med dockor eller dylikt. Herregud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback