Gårdagens inköp

           
 Igår var jag på desperat jakt på present till M, efter som att jag skulle på tjejmiddag och fira henne och E igår kväll. Det var riktigt trevligt! Mycket skratt när vi sjöng singstar, jag och E fastnade för det där. Haha! Tack för en underbar kväll brudar. Där sprang jag runt på stan med en gigantisk Mulberry påse dinglandes på armen (har ruskigt ont i armvecket på vänster sida idag) och sedan så sprang jag in, inte bokstavligt talat, in på H&M depserat efter en present. Hittade dock ingenting till henne, bara en väska och en lite sportig tröja till mig. Väskan är sjukt snygg modell, praktiska fack och otroligt snygga detaljer, som spännet som man ser på bild två. Så den fick följa med hem från H&M Trend. Det var ju inga pengar för en väska direkt, är dock osäker på om det är en keeper eller om den ska tillbaka. Det återstår att se. Tröjan har jag spanat in förut, för länge sedan. Sen tog den slut och nu låg min kära tröja där, på en hylla. Och nu är den min. Sprang vidare och slank in på Tasty Thai och slängde i mig en nudelwok med kycklingfilé. Mums! Där satt jag själv men sprang sedan vidare, till... Farliga Natalie Schuterman. Alla dessa skor, väskor, kappor... Asså, jag måste sluta gå in där. Världens mest underbara kappa från Chloé. Cremevit (ny favorit), perfekt längt, mindre perfekt pris och om ärmarna hade vart lite längre. PERFEKT till hösten. Jag har bestämt att jag ska börja spara pengar nu till en höstkappa, ska hitta den perfekta. Om den nu ska vara så dyr.
Såg min favorit som inte nämns här, som har vart med i både drömmar och... Ja, Gud vet vad. Slank in på Gucci, alltid lika trevligt. Men vad är det jag skådar när man går in, precis farmför ögonen på mig. Ännu en perfekt kappa, i SILVER. UNDERBAR! Sluta drömma.

Tillslut så fann jag en present till M, det blev en kort rosa jacka från H&M. Riktigt snygg, funderar på om jag ska köpa mig en jag också. Till E blev det en Ipod-hållare. Haha! På skoj, hon ska få mer sen. Men det är en hemlis nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback