En dagens

Dagens låt: Kent - Välgärningar & illdåd
Dagens dusch: Tog det i min takt
Dagens frisyr: Utsläppt som sedan fick bli en tofs pga blåsten
Dagens smink: Foundation, löspuder och rouge
Dagens klädsel: Svart kjol med hög midja, svart/beige blommig blus, svarta strumpbyxor, Marc Jacobs skor och svart ullkappa (JAG VET, det är vår)
Dagens händelse: Jag fick påskägg!
Dagens planer: Dagens snart slut, gått på stan, fikat med födelsedagsbarnet, skulle på middag, men nej? och sedan gäster + påsklunch
Dagens vill ha: En Burberry trench och nya skor. DET ÄR VÅR!
Dagens saknad: SeN
Dagens drog: Iskallt vatten
Dagens tråkigaste: Beskedet om no middag
Dagens finaste: Mammas påskbord
Dagens måste: PLUGGA!
Dagens dricka: Vatten, påskmust och varm choklad
Dagens köp: Blommor till mamma och pappa, varm choklad och blåbersmuffins till mig och E.
Dagens mat: Sill, potatis, lax... Massor av påskmat!
Dagens sjuka: E
Dagens kärlek: Mamma... Du är bäst!
Dagens mående: GLAD! Det försvann dock runt 4-tiden.

Kommentarer
Postat av: maria

Kul att skriva i listform!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback