En dag, full av möjligheter

Idag var jag i skolan som vanligt. Jag började klockan åtta ocg gick upp tio i åtta (!). Jag kom dock en kvart för sent, men jag kunde knappt stå på benen. Jag var så trött, jag förstår inte vad det är med onsdagar. Då är jag alltid trött, med på måndagar är jag jätte pigg. Haha! Jag slutade vid tio över elva, men jag var kvar i skolan till fem. Jag gjorde prov som jag hade missat efter skolan, matteprov och samhällskunskap. Det gick bra, tror jag. Blev klar runt halv 4, kvart i fyra. Jag satt från två, till halv fyra. Sedan så hade jag utveckligssamtal. Det gick mycket bra. Just nu så sitter jag och målar naglarna, det fick bli silver. Jag valde mellan silver och svart. Jag älskar svarta naglar, på rätt person, med rätt kläder till. Med riktigt classy kläder så ser det så glamoröst ut! Längtar till sängen för att läsa nya VeckoRevyn som damp ner i brevlådan idag. Men nu ska jag hämta vatten, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback