Grammisgalan 2009

Igår var det Grammisgala för min och Lies del. Det var helt otroligt roligt! Bra artister som vann, även fast jag tyckte att Kent skulle få pris för Årets Grupp och Håkan Hellström för Årets Live-akt. Kleerup vann många priser, vilket var bra. Han måste ju vara 2008:s man. Eller något liknande... Hur som helst så hade vi det så sjukt roligt! Hela bunten var aspackade, Håkan kunde knappt stå på benen. Inte Hurricane för den delen heller. Jocke Berg stack efter ett tag, Gry Forsell gav Kleerup nackmassage, Meja sa hej till mig på toan. Idol-Kevin kanske var den sötaste jag någonsin skådat i det verkliga livet. Kort och gott, en riktigt lyckad kväll. Även om Håkan gick ut bakvägen efter och att Klerrup fick pissa i en pisskopp åt polisen. Jag hade askul, helt enkelt! Nu ska jag springa över till Maggan. Adjö!







Bilder lånade från finest.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback