Min helg

Helgen har vart fantastisk! I fredags var jag, Emmy, Julia, Frida, Evelina och Felicia och åt på Friday's. Det var riktigt trevligt må jag säga. Sedan drog jag hem till Adam, då Lie har fått låna hans lägenhet när han är ute och seglar. Så då var vi där hela natten med Ida, Kenneth och Hillevi. I lördags åkte jag hem till Adam igen, jag och Lie gjorde oss klara inför kvällens bravader. Vi laddade upp med bilspel på Xbox och Kent. När vi var klara så drog vi till Bozo och kom dit vid halv ett. Det är alltid lika roligt där! Vi lagade mat, eller rättare sagt, jag lagade mat. Köttfärssås och spagetti, as usual.

Idag har jag bara legat i min säng och tittat på Beverly Hills, säsong 3 som mamma kom hem med idag. Jag älskar verkligen Bevvan! Kan kolla om och om igen på alla avsnitt.

Modern min berättade även att hon har bokat biljetter till Buddy Holly med Brolle den 19 februari, på hennes födelsedag, det ska bli riktigt roligt då jag är ett stort fan av Brolle och hela Buddy Holly-stilen!
 
Nu ska jag plugga vidare, sedan är det dags för bädden. En aning lockande redan nu, men jag tror att jag kan stå emot!



Min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback