Jag är galet trött

Nu är jag så trött att jag inte orkar hålla upp ögonen längre, det är sorgligt. Skön dag i skolan. Jag har däremot gått säkert 100 mil idag. Minst. Jag har spenderat dagen med världens underbaraste Emmy. Vi hade det riktigt mysigt. Sedan köpte jag med mig det absolut godaste mangoteet från Tully's och gick upp på Söders höjder och satte mig på ett räcke och njöt av vackra Stockholm. Sedan bar jag mig hemåt och när jag sitter på bussen ser jag Ida skymta inne på Ivans så jag hoppade av bussen och sprang dit i kylan. Åt mig en hamburgare, sedan åkte jag med Ida hem och då träffade jag en brud. En brud som jag älskar av hela mitt hjärta. Lie heter den bruden. Det var trevlans.
Nu ska jag somna till
Bevvan efter mattepluggandet. Snark. Stor dag imorgon. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vart var du idag? :(

Postat av: v

You missed the funny matteprov!

2008-10-09 @ 21:58:56
URL: http://veronicad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback