Det var en underbar helg

Jag och Lie har haft en fantastisk helg uppe i Falun. När vi anlände med tåget så begav vi oss mot hotellet, fan vad vi fick gå! Uppförsbackar med tunga väskor. Inte okej. Resten av helgen har vi tagit taxi vart vi än skulle. Förutom till ICA Maxi och McDonalds där vi har spenderat tid tillsammans. På lördagskvällen gjorde vi oss klara och så drog vi till Magasinet där Håkan Hellström skulle uppträda. Han gick på tjugo minuter för sent. Men han gjorde det med stil, så... Efter fyra låtar så ropar de ut i högtalaren att det är en brand i byggnaden. Så alla får gå ut. Hahaha! Efter ett tag fick vi gå in igen. Tur i oturen. Haha! Men det har vart så underbart och jag ville inte åka hem. Men Lie, Östersund i februari eller vad säger du?

Nu ska jag packa då jag drar till Teneriffa imorgon bitti. Sedan ska jag hoppa in i duschen för att åka till stan, hoppas att
Emmy är kvar! Vill så gärna träffa henne innan jag drar!



Håkan och Daniel.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ouuuff, vad nice med Teneriffa! :D GE MIG SOL. NUUUUUUU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback