Sommarkänslor

Nu är morfar, hans sambo och min moster på besök. Vi firar morfars 87-års dag! Grattis! Vi sitter ute i solen på balkongen och äter mammas goda mat. Delar ut lite paket och fixar. När de har åkt drar vi till landet och njuter helgen ut. Jag ska ligga på bryggan hela tiden och försöka få lite sol, plugga och läsa min bok på engelska som ska vara klar tills på fredag nästa vecka. Huh. Jag kommer aldrig att hinna. Dessutom ska jag skriva en recension om den. Det går säkert bra. Just nu är jag äckligt trött, var tvungen att gå upp tidigt då gästerna skulle komma. Plus att jag var på fest hos min bästa vän igår, det blev ganska sent. Men hur roligt som helst! Tack älskling, du är bäst!Nu ropar mamma att det är tårta. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emilia

DU är bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback