Otroligt onödigt inlägg

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har ingen intressant information som vill ut i det fria. Valborg är över. Imorgon ska jag träffa Frida för en fika och idag har vi grillat för första gången i år. Jag stod vid grillen och drog in lukten. Det luktar så sommar. Det vill säga, underbart. Nu sitter jag och lyssnar på tre låtar hela tiden. Om och om igen. Patrick Watson - The Great Escape, Unkle Bob - Swans och The Cinematic Orchestra - To Build A Home. Tre äckligt fantastiska låtar. The Great Escape ska vara med på min begravning har jag bestämt. Lika så Hallelujah med Jeff Buckley. Knaprar i mig pumpakärnor och solrosfrön. Min nya passion. HA! Jag känner att jag har turen med mig imorgon så då blir det till att köpa några trisslotter. Jag har bestämt mig för att skrapa hem någon miljon eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback