Min födelsedag

Idag är det min födelsedag. Solen skiner och klarblå himmel, precis så som jag hade beställt det. Vi har precis haft fika för släkten. Det var riktigt trevligt. Fina blommor fick jag av mor och far som står så fint nu i mitt rum. De rosa ser så goda ut så man vill bara äta upp dem. Tårtan var fin, med mitt namn på. Det var en citronmousse, min mor vet minsann vad jag vill ha. Dock tappade jag min bit på altangolvet. Rummet nystädat så fönstret fick stå vidöppet. Nu är det dags att packa till Gotland, imorgon bitti vid 10-tiden drar vi. Ikväll ska jag fira min födelsedag med mina kära vänner från klassen, vi ska sitta vid vattnet och grilla. Sedan ska jag ha för alla andra vänner på landet lite längre fram.

  
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback