Lite sammanfattning

Mitt internet har vart paj ett tag nu, därav brist på uppdatering. Men nu är jag back on track igen. Mycket som har hänt på senaste tiden måste jag säga. I tisdags var jag på speedway med mina älskade vänner, mycket mycket skoj må jag säga. Igår var jag och Lie på matchen mellan Djurgården och Hammarby. Synd med förlust men det var riktigt roligt. Stod i Djurgårdsklacken. Dessutom har jag gått och blivit förälskad.
Idag har jag spenderat min tid i skolan, men även med Emilia och Björn. Vi åt glass i solen och stt vid Mosebacke. Alltid lika trevligt med dessa filurer. Spenderat tid med underbaraste Frida. Mjo, det flyter på. Imorgon är det disco för småbarnen i skolan, sedan blir det party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback