Fullspäckat schema

Jag kom nyss hem från aulan där jag har spenderat hela min dag. Det har vart så underbart roligt precis hela dagen! Vi har haft två uppträdanden med dansen och musiken. Det är så himla roligt! Speciellt Grease dansen. Jag kan inte sluta le då jag dansar, trots att jag ska se cool ut. Det går bara inte att få bort det där stora smilet. Vid lunchen gick vi till en pizzeria och åt, dock åt jag inte mycket av den enorma pizzan som kom in. Hur som helst. Nu ska jag städa mitt rum, duscha, ringa ett samtal och sedan plugga, plugga och plugga. Nu gäller det! Imorgon har vi orientering på morgonen och jag hoppas verkligen att vädret uppför sig. Sedan snabbt tillbaka till aulan, äta lunch och sedan har vi två uppvisningar. Det ska bli roligt, men samtidigt så tråkigt att det är över sen. Nu måste jag skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback