Det var aldrig någon dröm

Min dröm var nice. Först jobbade jag på McDonalds. Sedan kom prinsessan Madeleine på besök. Vi satt och snackade, alla kollade. Någon äcklig gubbe snodde min cykel då McDonalds låg mitt ute i det gröna. Jag var alltid trevlig i kassan och när det var en ny kund så sa jag alltid "Goddagens, vad får det lov att vara?". Sen kom Ben och hälsade på. Det var en trevlig vistelse må jag säga. Han var fin.

Men vem fan vill veta om min otroligt ointressanta dröm som gjorde att jag sov bort hela dagen?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jo drömmar brukar vara skumma. Undra bara hur fan man kan röra till det så som man oftast gör.

Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 03:56:47
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback