Rån och nytt köp av TV

Sådär ja. Efter utvecklingssamtalet som var otroligt onödigt och kortvarigt så åkte jag och min kära moder för att titta på TV. Jag pekade ut den jag hade funderat på, en Samsung 26" för att ha i mitt lilla rum. Samtidigt som vi precis skulle gå in i affären så springer två pojkar ut från ONOFF med världens fart. Världens fart, tro mig. Jahapp tänkte jag. Jag sa till mamma att det säkert var ett rån på skämt. Såklart. Ut springer typ åtta man som arbetar på ONOFF med världens fart. Ut efter dem, långt in i skogen bakom. Idioter. Genast fick jag äckligt ont i magen. Hur som helst. Väl inne på ONOFF så fick jag den TVn jag ville ha. Thanx mother earth. Snart kommer pappa hem och ska koppla in den och grejs. Fick höra sen att de hade fått fast rånarna och att det tydligen var världens liv inne i personalrummet. De såg ut att vara sexton år säkert. Usch. Dagens ungdomar.
En enorm bild på min snygga TV. Precis en sådan. Den senaste modellen, dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback