Min dag

Idag har jag suttit inne och pluggat litteraturhistoria hela dagen. När det var så vackert väder ute, men det är väl typiskt? Fick en del gjort och det känns skönt. När mamma kom hem åkte vi till Flügger färg och köpte lite provfärg till datorrummet som vi ska fixa i ordning. Det blev den vitaste färgen de hade. Så nu har jag provmålat, riktigt fint. Sedan åkte vi till Ikea och mötte upp pappa där. Så gick vi och åt. Sedan kollade vi på garderober och lite annat. Spanade även in Jan Johansen och Richard Herrey som virrade runt som ivriga höns. Nu ska jag provmåla en gång till. Imorgon ska jag äta lunch med mamma och så ska vi boka resa. Min syster har tydligen bokat en resa till USA så de ska till New York, Las Vegas och Los Angeles. Om jag är avundsjuk? Inte alls. Inte alls... Kanske hakar vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback