Just my day, dude

Jag är slut. Död. Finished. Over. Lopussa. Terminado. Finito. Har gått på stan hela dagen. Jag är inte den Pernilla som jag var förut. Som kunde springa omkring hela dagarna i ända. Nu blir jag alldeles matt. Det är väl livet i magen som spökar. Hur som helst, var och åt lunch med modern min idag. Det blev kinamat. Jag fick även en liten present av min kära mor. Håkan Hellströms senaste platta "För sent för edelweiss". Den är grym. Ett besök på Allsången får det allt ta och bli av Håkan i sommar. Nu blir det att kolla klart på Tusenbröder. Imorgon blir det plugg, tråkigt men sant. God natt!

image798

Lite Marc Jacobs, lite Gucci. I know we all need it.

Kommentarer
Postat av: Michaela

"Det är väl livet i magen som spökar" Vad menar du med det? :)
Kram på dig!

2008-03-27 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback