Gårdagens Melodifestival

Gårdagen var underbar. Vi möttes utanför Globen. Vi fick våra VIPkort och så gick vi in och hängde av oss. Vi gick in bland minglet och möttes utav Babsan i entrén. Buffén var uppdukad så vi gick och plockade på oss lite mat. Fantastiskt gott. Christer Björkman snackade. Stötte på Bert Karlsson. Gratis dricka. Sedan vid sju-tiden så var det dags att röra sig mot Globen. Vi stannade upp och plockade på oss lite Melodifestivalen-tröjor och blingbling. När vi väl intagit våra platser där inne så sätter sig den underbart vackra Marina Kereklidou brevid mig. Trevligt vacker. BWO vann inte. Damn. Jag är nog lite kär i Martin. När allt var slut så blev jag förfrågad om jag skulle med på efterfest på Café Opera men icke sa nicke. Jag skulle till Clarion Hotel. Vi tog en buss som de hade hyrt som rymde 35 personer, fast vi var endast 11. Haha!  Clarion Hotel var nyrenoverat och galet snyggt. Så där satt vi och tog en drink. Eller ja, cola fick det bli för mig, såklart. Förövrigt hade vi en riktigt trevlig kväll även om jag blev besviken på att BWO inte vann. Nu ska jag hyra film, för jag är död. Slut som artist.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fick ni tröjor o liknande gratis? :)

2008-03-16 @ 17:24:18
Postat av: Pernilla

Sara: Yep, free stuff :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback