Fest + Dramaten

Tänk er att vara döda. Ungefär så känner jag mig idag. Igår var det 18-års fest ute på Ingarö. Hugo, som fyllde år fick en Moore-tidning, en banan och sex kondomer av mig och Jessica. Fyndigt värre. Det var mycket trevligt. Sedan var det ju en del saker som inte var så trevliga heller. Men det tar vi någon annan gång... Eller inte alls? Var även på Dramaten på föreställning igår. Från kvart över två till kvart över sju. Jag höll ärligt talat på att somna. Men det var bra. Riktigt bra. Dessutom är jag ett stort fan av de flesta som medverkade. Speciellt Torkel. Nu blir det film för hela slanten. Jag känner att jag inte riktigt hinner med påsken i år. Men imorgon blir det påsklunch med släkten. Modern min står för maten. Det kan alltså inte misslyckas. Glad påsk!

image783

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback