TELEFONKÄRRINGFANSKAP!

Telefonen ringer. Springer som en galning.
I andra luren hör jag en kvinna som säger:
"Jag ringer från blablalotteriet och söker Kent."
"Han är inte hemma"
"Jag återkommer"
Piiiiiiiiiiiip.

Fan, sånt där förstöra hela min dag. Död åt alla bittra telefonkärringar, jag blir galen! Isolera er från mänskligheten, för jag vill inte höra av er. Jag blir galen. Ni måste också göra ert jobb och blablabla, men för guds skull, var lite trevliga!

En gång hade jag ett riktigt trevligt samtal med en kille med en mycket sexig röst. Han var säljare, men vi pratade om allt mellan himmel och jord. Han lät äckligt snygg på rösten. Men det var säkert en äcklig liten fjolla som inte hade något bätte för sig då chefen sagt att han skulle vara trevlig. Sånt kan ändå göra min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback