Tala i gåtor, älskling

Har alltid undrat om du förstår vad jag tänker när jag ser på dig. Hur du ser tillbaka. Alltid samma blick. Ner, upp, ner, snabbt upp igen. Alltid exakt samma sak. Kan inte sluta le åt det. Det är så vackert. Som en saga. Som en stalker. Ibland känner jag mig som en stalker. Jag hoppas att du också gör det. Att vi känner på samma sätt. Jag råkar veta att du har en snygg bil. Äckligt snygg. Får man åka en tur? Kan du inte bara fråga en sådan fråga. Skulle du göra det, skulle jag aldrig tveka en sekund. Aldrig. Du får gärna ge mig rabatt. Rabatt på du-vet-vad. Har alltid undrat om du är en lika stor sucker för mig, som jag är för dig. Förra vindern. Vi firar ett och ett halvt år tillsammans nu. Det är stort. Det är mycket. Det är fint. Vackert på ett vackert sett. Jag hoppas du vet... Vet hur jag känner. Vi vet. Tillsammans. Vill vi ha barn, silverjackan? Ska vi skaffa en Alma? Tillsammans? Jag har en egen och så har vi en tillsammans. Det blir fint. Jag vet att det blir fint. Varsågod. Jag vet att du är en artig man. Det har du bevisat. Starkt.
Jag vill ha dig, och det är snarast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback