Melodifestivalen, fiasko?

Fan, fan, FAN! Igår var det ju Melodifestivalen. Självklart satt jag bänkad framför TVn då min älskling Lasse Lindh medverkade. Jag blev lite förvånad att det var så pass många bra låtar med i denna deltävling. Men det är ju så jävla självklart; att de ska ta med alla de bra artisterna i en och samma omgång. Hur som helst. Lasse Lindh. Jag blev kär. Gåshud från första meningen han sjöng. Snygg var han dessutom. När refrängen kom, ännu mer gåshud. Herregud. Gick han vidare? SÅKLART ATT HAN INTE GJORDE. Alltså ärligt talat, hur fan röstar svenska folket? KEBABPIZZALÅTEN!? Herregud. Jag grät när han inte gick vidare, jag trodde det var så självklart?! Eller nej, jag bölade i floder. Jag hade ju sett fram emot att mingla med honom backstage på finalen. Nehepp. FAN! ÄckelSverige.

Lasse, jag älskar dig.



... Jag tror att vi ska gifta oss. Han är sexig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback