Likheter mellan OC och Gossip Girl (TV-nörd, jag?)

Jag avgudar Tv-serien Gossip Girl. Det gör jag verkligen. Jag avgudar OC ännu mer än allt annat på denna jord (lite att ta i), men. Alltid detta men. Fan så less jag blir att det är så äckligt lika varandra. Serena är den där tjejen som är så populär och med alla problem, samma sak med Marissa i OC. Likaså med "den elaka morsan", Serenas moder. En kopia av elaka Julie som alltid ville ställe till med problem, som alltid var så rädd om sitt rykte. Chuck är den där bad-boy-snubben som har lite Ryan-at-the-beginning-style. Den där söta lilla "tönten" Dan är precis som lille söte Seth.
Hur som helst, ni förstår poängen. Det är dock lite tråkigt att Josh Schwartz (skaparen av OC och Gossip Girl) har kört lite samma grej med Gossip Girl efter OC-succén. Men men... Jag älskar Gossip Girl. Och OC (förevigt).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback