Do you want to be my valentine?

Jag är äckligt trött och vill bara sova. Men icke sa nicke, nu måste jag göra det sista med gynasievalet då sista dagen är imorgon. Imorgon ska våran klass även ha disco för låg- och mellanstadiet. Det ska vara kärlekstema i samband med alla hjärtans dag som är idag. Blandade känslor om denna dag. Men, jag fick tre vackra rosor av min älskade Emilia. Det gjorde min dag.
Idag uppträdde vi även i skolan med kamratsjödjarteamet. Vi sjöng Stand By Me. Men jag har scenskräck. Spreciellt i skolan, jag vet inte varför, men så är det. Jag satt på kanten och trallade för mig själv. Men jag satt ändå på scenkanten. Men men men, väldigt mycket men.

CIAO! Kärlek till er alla på denna vackra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback