Allt mellan himmel och jord har någonting vackert. Inom sig.

Sådär. Nu har jag fixat mina gymnasieval. Dock inte bekräftat mina val. Det gör jag nog imorgon. Måste sova på saken. Första valet blev Sågbäck, SP - Design, inredning och entreprenörsskap. Andra valet blev Östra Real, juridik. En jäkla skillnad. När jag kollade igenom alla mina val så var det väldigt brett. Juridik, inredning, design, beteendevetenskap. Hur som helst, nu har jag sju val. Några fler ska det allt bli, vet dock ej vilka det ska bli. Vi får se! Idag så var jag med Emilia, Tove och Emelie på stan. Jag shoppade en underbar blus som var blandad silke och en dragkedja längs hela ryggen á la Marni. Underbar! Den ska invigas imorgon med ett av mina nya diadem. Köpte ett svart med stenar på och ett silver med tre stenar (rea, 75%, 17:- ist för 70:-) mycket fint! Nu ska jag måla naglarna svarta och matcha så snyggt. Imorgon är det Alla hjärtans dag. Det ska firas med fik med mina kära älsklingar, Elinore, Miriam och Sara. Någon annan? Who knows ;)
Sen blir det bädden! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback