The Golden Age of Couture



På The Golden Age of Couture var det mycket vackra klänningar. Jag gillade speciellt Agyness Deyns (första bilden från vänster) stilrena och enkla val. Lite annat än vad hon brukar ha på sig till vardags då hon är lite mer rockigare. Jag gillade även Anna Wintours (tredje bilden från vänster) klänning. Sparsamt med accessoarer och mycket vackra skor. Jag tycker även att Lily Cole var hur snygg som helst i sin fjäderklänning, snygg väska men skorna? Nja. Laura Baileys (fjärde bilden från vänster) klänning hur fin som helst i modellen, men färgen och skorna till tycker jag bara blir fel. Om den hade vart svart (såklart) eller röd så hade den vart mycket finare. Claudia Schiffers (bilden längst till höger) klänning var vit och gräslig, that's it. Men håret var riktigt fint och de röda läpparna. Natalia Vodianova (femte bilden från vänster) tycker jag ser riktigt söt ut. Men skorna var nog de fulaste jag sett (efter Pradas American Cup skor), klänningen, nja. Ryggurringningen var däremot riktigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback