Älskade Järvsö, I'll be right behind you

Sådär ja, då var man hemma från en helg i Järvsö. Jag vet inte vart jag ska börja, det har vart så himla underbart. Jag har träffat så sjukt mycket nya människor. Alla där uppe är så underbara och det är en sådan mysig liten by. Vi har ätit gott på Tornö, vart på konsert med Status Que och grabbarna, blivit uppraggad av en 25-åring + andra snubbar, jag har åkt båt, vart på Järvzoo och kollat på alla djuren, klappat en älgkalv (det är inte många som kan skryta om det) jag har ridit bakom en sådan där trav-häst på kärra, spelat krocket, legat uppe halva nätterna och kollat på Mats feta TV, blivit skrämd av "inbrottstjuvar"... Ja, listan kan göras lång. Men det har vart så UNDERBART! Det har vart både skratt och tårar (tårar då man fick reda på familje-hemligheter) Usch! Jag ville inte åka hem. Men nu är jag hemma. Jag vill bara tillbaka. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag är bara så glad att för en gångs skull slippa alla Stockholms-ytligheter och bara vara mig själv för en stund.
Imorgon ska jag träffa Ella, vi ska ta en fika. Hon har vart i Hunnebostrand så det ska bli kul att träffa min lilla älskling och få berätta om allting som har hänt.
Nu ska jag se Beck. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback