Välkomna till min garderob darlin's

                 
     


Här har vi då det senaste av mina inköp. Det har blivit mycket jackor på sistone, men oj så jag tycker om att shoppa ytterplagg. Den första jackan kommer från H&M, den andra kappan kommer också från H&M och var en ren tur i att jag sprang in i när jag var på Götgatan, det fanns en kvar i 34 (jag vill ha lite kortare ärmar) men jag fick inte lägga undan den eftersom att den tydligen sålde som smör så jag hoppade på tunnelbanan till centralen för att kolla på Hamngatan, men inte. Så då blev nästa H&M på Drottninggatan, och där fanns den som tur var så sedan kom mamma med pengar så då fick den följa med hem. Jag älskar kvalitén, riktigt fin kvalité för att komma från H&M som har ryckt upp sig totalt. Och att inte tala om den enorma kragen, oj så nöjd jag är. Och sista jackan kommer från MaxMara som jag spanade in på NK ett bra tag. Jag var bara tvungen. Detaljerna är så fina, med en rosett precis mitt på armen som man kan dra åt, stooora kragen (jag älskar stora kragar), lite längre fram än bak och så kan man knyta åt i midjan. Och sist men inte minst, handskarna från Zara som jag lyckades haffa (de sålde också som smör, speciellt i svart och rött) och mamma fixade så att de kunde lägga undan. Åh, så nöjd jag är. Och mamma, du är bäst! Det blev även träningskläder och Moneybrothers underbara platta Mount Pleasure. OH LORD, det där kallar jag bra musik. Anders Wendin gör skapar magi med sin röst.

Bilderna är väldigt dåliga då de är tagna med min mobil. + Att sakerna är mycket snyggare på riktigt.

Kommentarer
Postat av: k

gillar den första jackan:) ska hålla ögonen öppna!

Postat av: Pernilla

K: Ja, är den inte fin? :) Den finns på H&M Trend.

2007-09-02 @ 22:44:33
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback