Rapport från Parksommar, underbart

Okej, vart ska jag börja? Gårdagen tillbringades på Skansen, igen. Vi var där precis vid kvart i fyra, fick våra blåa band om handleden, gick upp mot konsertområdet och vi var där nästan först, så vi fick superplatser preics längst fram vid stängslet. Vi tog två nävar med godis som man fick i lila papper som smakade precis som de blåa klubborna man får hos frisören. Så där satt vi, utan någon mat denna gång, men det gick bra. De sålde lite remmar, så jag gick och köpte två i smakerna sur melon och sur hallon. När det väl drog igång så var det Säkert! som startade. De var väl helt okej, jag menar, ingenting mot de andra. Salem Al Fakir var så äckligt grym så man bara dör, han var lika söt som vanligt. Man blir alltid lika kär när man ser honom, så bra. Jag köpte även en Salem tröja med tryck på ryggen, skit snygg. Men nu måste jag bara skriva om Mr Wedin, Moneybrother. OH MIN GUD, han var gud. Det där kan man kalla musik, bra live-uppträdande. Hade även ögonkontakt med honom flera gånger, och han är så jävla snygg så man blir helt varm inom sig. Jag vet inte vad jag ska säga mer förutom att var så sjukt jävla roligt. Det var så otroligt vackert när han sjöng Fulla För Kärlekens Skull. Det var nästan så att man blev tårögd. Anders ensam på scenen med sin gitarr sjungades fulla för kärlekens skull, det är vackert. Det kan inte bli bättre. Japp, det var det. Nu; MONEYBROTHER MUSIK. All night long.

8/8-07 - ett oförglömligt datum tillsammans med Moneybrother, Salem Al Fakir och Säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback