MY FUCKING DAY!

Idag har jag vart med min älskade pappa. Först kollade vi på båt vid Skanstull, mycket fina saker. Även asballa vattenskotrar. Jaja, när jag flyttar till Saltsjöbaden så kommer det ligga och guppa en vattenskoter vid våran brygga. Sedan åt vi på McDonalds, jag höll på spy när jag gick där ifrån. USCH, det är ju skit äckligt. Sedan åkte vi till farmor och hälsade på, alltid lika trevligt då hon tyckte att jag såg ut som en liten docka i min kjol. Efter farmor så skjutsade pappa mig till tåget och å åkte jag in mot staden. Jag skulle träffa Michaela senare och ta en fika. Men jag gick och kollade lite först, hittade jättefina skor på NK som jag ska köpa imorgon. Visar dem i bloggen imorgon. Får även hoppas att jag får MaxMara jackan imorgon då de bara har en kvar. Jag var in och kollade idag och hon kände genast igen mig och utbrast: "Du kan inte släppa jackan va?" Jag blev helt chockad och svarade "Neeeej, jag kan inte sluta tänka på den". Då sa hon att hon kunde lägga undan den till mig men jag skulle prata med mamma, så vi ska dit imorgon då jag även ska luncha med henne. Vid 7-tiden träffade jag Michaela och hennes tvillingsyster Sofia och vi gick till Espresso House på Stureplan och fikade, riktigt trevligt. Sedan satt vi där i några timmar och sen gick vi Birger Jarls gatan fram och jag var så sjukt hungrig och jag var så sugen på Kina-mat och kebab. Haha! Så jag fick kebab till slut :) Men nu ska jag lyssna på Moneybrother, såklart! ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Persbrandt är het. Jag har sett han i verkligheten och han är lika snygg då om inte snyggare;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback