Lyckad mini-shopping

    
      

Dagens shopping bestod av Balenciaga look-alike kjol från H&M, a-linje formad tröja i orange från H&M och ull-kjol från Zara. Jag är riktigt nöjd med båda kjolarna, åh så snygga de är på! Jag blev kär i kjolen från H&M redan när jag kollade på bilder i bloggar från H&Ms pressvisning och tänkte genast att den ska jag ha, och nu har jag den.
Efter velande och velande från mammas sida så har hon nu bestämt sig för att betala MaxMara jackan, så imorgon ska vi dit och haffa den. Snälla tjejen på MaxMara har lagt undan den till mig, tack! Och tusen tack mamma! Imorgon ska vi även äta lunch tillsammans jag och mamma och sedan ska jag klippa mig och färga håret. Jag ska bli helt blond igen, eller ja... Färga utväxten ska jag göra och klippa mig, spikrakt. ADJÖ!
                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga grejor!

Postat av: Blondii

riktigt snygga kläder, skulle gärna se lite Dagens outfit :), men jag älskar din blogg

2007-08-18 @ 14:00:15
Postat av: Pernilla

Julia: Tack så mycket! :)
Blondii: Tack så mycket för dina fina ord. Såklart att jag ska börja visa lite Dagens outfit :)

2007-08-19 @ 19:03:35
URL: http://pluttan.blogg.se
Postat av: Linnea

Den balenciaga liknande kjolen är jättefin. Visste inte att den kommit ut i affärerna än.

2007-09-02 @ 19:00:01
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Linnea: Tack så mycket! Inte jag heller, innan jag såg den, hihi :)

2007-09-02 @ 22:45:44
URL: http://pluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback