Läs om du vill läsa om mina drömmar

Okej, let's face it. MaxMara är nya storfavoriten. MaxMara på NK, där fanns det både det ena och det andra. Höga skinnhandskar, höga fingervantar, den perfekta svarta jackan med stor krage och pälskragarna. Galet snygga skor. Ja, man blir kär. Jag ska köra en total MaxMara rensning, för där ska det shoppas, snart. Innan jackan eller vantarna tar slut, för jag ska ha. Jag vill även ha en XL plånbok, hittat två från Burberry som jag är GALET sugen på och ett paraply från Burberry med de klassiska rutorna under, och nej, inte bara för att det är Burberry utan för att det är stort, vilket jag gillar! Nej, holy. Jag är galet sugen på att shoppa höst, ytterplagg, accessoarer som väska, plånbok, handskar, mössa... Ja, allt där till. Men usch så jag mumlar, jag är bara så otroligt sugen på att shoppa, på riktigt! Och jag har bestämt mig för 2, 3, eller 4 jackor som jag vill ha på Zara. Nej, jag kan inte bestämma mig, jag menar, måste jag? Varför inte köpa alla? Dream on. Men jag vill så gärna ha flera ytterplagg att byta med. Var även inne på Hermès för att kolla in armbandet som jag skrivit så mycket om, men det fanns inte i guld och de skulle tydligen inte få in det (?). Okej, nu ska vi prata orealistiska drömmar, Hermès fantastiska ridstövlar. OHMINHERRE! Det kallar jag perfektion i skoväg, såg en brud som hade såna utanför Nathalie Schuterman, lite avis blev man ju, för ohlord så snygga de är. Och så vaknade jag... Nej, nu ska jag äta citroncheesecake. ADJÖ!



image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback