Just my day

Idag har jag vart i skolan, en mycket trevlig dag. Första lektionen var dansprofil, mycket roligt men svårt då jag har lite problem med koreografi och kombinera både armar och ben samtidigt men det handlar väl om övning. Övning ger färdighet, right? Efter skolan så skulle jag träffa Jessica på Götgatan men först var jag tvungen att åka till mamma på Östermalm för att hämta mitt bankomatkort. Sedan tog jag mig till Slussen där jag gick mot Götgatan, sedan kommer Emilia och sedan Jessica. Då köpte jag den söta tröjan från Monki. Sedan gick vi runt och kollade lite, jag sprang som en galning in och ut på vartenda H&M för att hitta en stickad herrtröja som jag spanade in förra veckan som jag blev totalt kär i. Fanns den i small? Hm... Såklart inte! Inte någonstans, oj så arg jag blev! Frågade om jag fick köpa den som hängde på dockans axlar men då skulle man få boka den och nej, det var fullbokat. Haha! Men jag är nöjd med dagens köp. Men det är kallt ute, jag förstår inte. Det vände under en natt, det är helt sjukt. Men mysigt. Men nu tror jag att jag ska lägga mig i mammas och pappas säng och läsa min bok av Stieg Larsson; Män som hatar kvinnor. Efter vad jag har hört så ska den tydligen vara hur bra som helst, en sträckläsare så jag får väl se om jag fastnar. Men först måste jag fixa i mitt rum tills mamma kommer hem, annars blir det ett himlans liv, och det vill man ju inte.

image136
Slänger in en bild på Anders Wendin bara för att han är så äckligt snygg.
Glöm inte att lyssna på Moneybrothers nya platta: Mount Pleasure och just nu är jag lite kär i låten: It is time for falling apart. Spår 7. Eller Down at the R eller varför inte den vackra låten It might aswell be now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback