Dagens önskeoutfit



image104

Klänning: Enda sedan denna klänning från Thomas Maier kom in på net-a-porter har jag vart totalt fast. Jag är fortfarande lika kär och skulle gärna vilja ha den.
Skor: Dessa ljuvliga skor kommer från Yves Saint Laurent. Jag älskar färgen som är så snygg tillsammans med svart och guld. Klacken är riktigt hög och det är platå, så ska det vara.
Väska: Även denna goding är från Yves Saint Laurent och modellen heter Downtown, själv har jag drömt om denna i lack sedan jag såg den första gången på Nathalie Schuterman.
Kofta: Denna kommer från Chloé och kom in förra hösten och jag var en sekund från att klicka hem den. Varför jag inte gjorde det? Bra fråga. Perfekt att hänga om axlarna när det börjar bli lite kyligare.
Nagellack: Jag har dock aldrig provat Essies lack, kanske borde göra det nu när de finns på Åhléns. Den här färgen känns härlig att ha på fingrarna och det tar upp färgen i skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback