AAOO!

Allsången igår med Emilia var hur roligt som helst, vi kom dit klockan 10. Vi fick sittplatser, YES! Ganska så bra faktiskt. Vi var där i hela 12 timmar igår, men det var så varmt och så mysigt då jag satt på en filt mellan bänkarna med världens packning. Haha! Vi spred ut oss så otroligt mycket och vi åt typ hela tiden, för det var det man kunde sysselsätta sig med. Det var helt grymt roligt. Vi tog båten över till Djurgården från Slussen. Och på båten sitter en underbart söt kille. Riktigt söt, han såg sådär oskyldig ut. Och sedan på Skansen så var han städare, men ack så söt han var, man blev nästan kär. Men oj, nu måste jag duscha, PARKSOMMAR IDAG! Ao, jag drömde om Salem inatt och hans underbart söta broder Bolibompa-Nassim. Haha, vi hade ju värsta romansen i min dröm. Det ska bli SÅ kul! Fast vädret... Hm. Jaja, vi bor ju i Sverige trots allt, det är bara att vänja sig.
Bästa låten på Allsången: BAO & Tommy Körberg - Fait Accompli. Den var så vacker! Speciellt precis i början när han börjar sjunga: Fait Accompli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback